Η Ταυτότητά μας

Το Εκπαιδευτικό και Θεραπευτικό Εργαστήρι μας με την επωνυμία «ΣΥΝΗΧΗΣΗ» έχει συσταθεί νομικά ως Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση ( Κοιν.Σ.Επ. ) από τους :

  • Νίκο Μαρκάκη, Συστημικό Ψυχοθεραπευτή – Δάσκαλο
  • Τζόρτζια Κουμάνταρη , Ψυχολόγο, Σύμβουλο Ατόμων και Ομάδων
  • Μαρία Βρεττού, Νηπιαγωγό – Παιδαγωγό
  • Μιρέλλα Γιαννακοπούλου, Ψυχοπαιδαγωγό – Ειδική Παιδαγωγό, Εμψυχώτρια Θεατρικού Παιχνιδιού
  • Ασπασία Θεοδωρακάκη, Εκπαιδευτικό, Σύμβουλο Επαγγελματικού Προσανατολισμού
  • Ευαγγελία Βαλσαμή, Συστημική Ψυχοθεραπεύτρια Ομάδας- Κοινωνική Λειτουργό

Η Συνήχηση έχει στόχο την αύξηση της λειτουργικότητας του ατόμου καθώς και την ανάδειξη του δυναμικού, του πλούτου και της σοφίας που υπάρχει μέσα στον καθένα μας.

Απευθύνεται σε άτομα όλων των ηλικιών (παιδιά, εφήβους, νέους, ενήλικες), σε άντρες, γυναίκες, ζευγάρια, οικογένειες, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να επιλέξουν απ’ όλα τα προγράμματα αυτό ή αυτά που τους ταιριάζουν καλύτερα στη συγκεκριμένη φάση ζωής που περνούν, στο συγκεκριμένο timing, στο συγκεκριμένο πλαίσιο.

Αξιοποιεί την 30ετή πείρα του κ. Μαρκάκη στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση εκπαιδεύοντας και θεραπεύοντας άτομα με βάση τη δική του προσέγγιση που «παντρεύει» τη διδασκαλία με την ψυχολογία. Ονομάζεται Διδακτική Θεραπεία – Θεραπευτική Διδασκαλία και βασίζεται στη Συστημική Σκέψη.

Η εκπαιδευτική πράξη της ΣΥΝΗΧΗΣΗΣ απευθύνεται όχι μόνο σε απλούς ανθρώπους και γονείς που θέλουν να βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής τους και των σχέσεών τους, όχι μόνο σε πτυχιούχους επαγγελματίες της Ψυχικής Υγείας ( ψυχιάτρους, ψυχολόγους, παιδοψυχιάτρους, κοινωνικούς λειτουργούς) , αλλά και σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων ( νηπιαγωγούς, δασκάλους, καθηγητές, εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων ) που επιθυμούν να εμπλουτιστούν και να βελτιωθούν ως επαγγελματίες, καλλιεργώντας παράλληλα και την προσωπική τους ταυτότητα και διαφοροποίηση.

Όσο για τους μικρούς μας φίλους, προνήπια, νήπια και παιδιά, τους δίνεται η ευκαιρία να απασχοληθούν δημιουργικά και να «παίξουν» με τη Φυσική στα αντίστοιχα εργαστήρια, να μάθουν παίζοντας και να παίζουν μαθαίνοντας στα τμήματα θεάτρου, παιγνιοθεραπείας, μουσικοθεραπείας, παραμυθοθεραπείας, και δραματοθεραπείας. Υπάρχει και η δυνατότητα εκπαίδευσης – οργάνωσης μελέτης παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες, καθώς και ειδικής αγωγής για παιδιά στο φάσμα του αυτισμού. Τέλος, για τους εφήβους και νέους ενήλικες λειτουργεί Εργαστήρι Επαγγελματικού Προσανατολισμού.